Fredag ;)

Hejsan småbarn,
<3idag har vart skola vi hade "No smoke generation" haha de va lite kul, hon som pratade sa att hennes kille som hade snusat. Hans tandkött hade typ frätigt men hon sa att hon inte vågade känna å kolla på de (de va tandläkaren som hade sett tandköttet)
så jag ba: men kände inte du de när du strula med han??
alla ba hahaha sen erkännde junie en lite sak för henne :O<3

efter skolan gick jag å junie en promenix på isen vi gick ända till smedis å åkte lian, juste de är jätevårigt nu de e så härligt!!!

junie gullunge!! älskar bilden<3

TYRA

JUNIE



ÄLSKAR bilden!!



jag å linnea sötis

hihi gölle!

hihi kolla spegelbilden i fönstret

skolan jag å junie tävlade om vem som kunde stå längst asså vi hade fötterna  på skåpen å händerna på borden men folk skulle gå förbi så båda vann

semhar är så snäll mot min mat :(

i tisdags morse tror jag

på gympan i skolan (ignonera mej) hehe de var ju verkligen inte tungt!!


///TYRAAAA

Kommentarer
Postat av: Siri

Skitfiina bilder <3

2010-03-14 @ 14:25:05
URL: http://thelionqueen.blogg.se/
Postat av: tyra

Tack <33

2010-03-14 @ 20:19:21
Postat av: tyra

Tack <33

2010-03-14 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0