Jätte roolig dag :D

Ebba e i dalarna de e därför hon inte skriver

Hejsansvejjsan!
idag började min dag med att jag mormor mamma och Tor gick till Rålambshovsparken där man kunde testa att åka snowboard de va svårt ramlade på rumpan nåra gånger. HAha sen gick mamma och mormor å jag O tor stannade och fortsatte men de va rätt så kul P.s ÄLSKA SOL!!!!

hihi stackars min rumpa :(

hehe min lite bättre bror..

sen gick jag hem till Linnea och Vendela
vi var hemma hos dom ett tag sen gick vi till mej å hämtade pengar skulle till donken :D

haha ingen kommentar

hahaha kaos vid vårt bord somvanligt!

<33333333

linnea sötis!

:D

vendela gullunge!!!

vår stol  vi lekte lite med :D





vendela å foki!

/////Tyra

Kommentarer
Postat av: linnea

hej tyra cool blogg!!!vad roliga bilderna blev haha!!<3<3<3kram

2010-03-05 @ 22:18:47
URL: http://himelbla.blogg.se/
Postat av: tyra

haha japp <333333333

2010-03-05 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0