LÄSK!

hej tyra här ;)

idag va jag på bio med linnea haha vi hade kuuuul,, linnea hällde jättemycke kydda över våra popcorn sen skulle "vi" (jag) ha popcornregn så smart med all krydda :D
ja sen när vi skulle till Donken så beställde jag en cheesburgare å en vatten då när hon i kassan skulle ställa vattnet på brikan råka  hon tappa ut de över hela disken å lite på mej hon blev jätteröd i ansiktet å ba: FörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåt
jag ba de e sånt som händer *tyckte synd om stackarn* alla glodde..

sen gick vi till träning vi tränade mest till Tävlingen och sen tog jag bussen hem nu har jag haft en
 som jag fick av sötaste ebba  badade gjorde jag också;)
Orris ringde för ett tag sen men jag va tvungen å stanna hemma ska träffa henne på torsdag ist

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0