Min fiskar har fått bääääbisar!!!! :D

hihi fett kul juh!? märkte de igår natt min föräldrar låg å sov jag ba Maaaammma jag har fått fiskbääbisar!!!!!
jepp dom e  jättesöta ;P
idag har jag vart med ebba vi möttes hemma hos henne avnsjuk på hennes jacka hon e så fin i den!! :D
jepp vi gick en långpromenad och skrattade hela tiden åt att vi stönade exagt samtididigt som vi skrattat klart :) typ: hahahhaha öaaa.. hihii vi pratade å så <3 sen gick vi till
 
sen hem till mej å camade med alicia en barndomsvän :)
sen gick vi till Västremalmsgallerian å fikade där vi mötte orris å flisan som vi trodde hade ropat på oss på gården haha :) sen till mej igen sen gick hon hem..

ebba hedman tyra westberg palm<3

Kommentarer
Postat av: fanta

grattis!!!!:D

2010-03-07 @ 20:45:05
URL: http://fantasbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0