ROMME HERE I COMME!

hejsan!!
kom nyss har vart å handlat mat tills imorrn eller matsäck ska ju till romme med junie :D måste bara hämta min täckbyxor som
<---flisan lånat
jepp å idag har jag 
<--ebba
och
<--junie vart å dansat på
de kostade bara 10 kr å de va fett kul!
sen skulle junie till läkarn så jag å ebba gick hem till mej å kollade lite på "The Hills" å fickade och åt korv med bröd sen skulle vi träffat vicktor å axel men dom kunde inte så kom jag på att jag måste lämna tillbaka Linns tröja innan hon åker till Sälen så jag å ebba gick hem till henne där vi stannade å drack varm choklad och kollade i hennes  skolkatalåg asså hon går i Vasareal (A)
sen nu har jag chattat lite å smsat men
hare gott igelkott!

haha bara för att den va fiin på ebba!




///TYRA


Kommentarer
Postat av: Only barbie

söta bilder:)

2010-03-03 @ 18:14:02
URL: http://onlybarbie.blogg.se/
Postat av: tyra

tack :)

2010-03-03 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0