Älskar dej junie!!

hej hej gullungar :)

just nu ligger jag i min säng å ligger och myser med min katt, har ätit middag vi åt libanesisk mat de va jättegott men jag spillde ut halv tallriken på golvet -.-

idag va jag i skolan de hände inget spc förutom att jag halltade hela dagen för jag har brutit tån
 :( jag tror den e bruten iaf :S juste jag fick testa ludwigs rullstol så ebba sprang med den när jag satt i xD somvanligt så tar hon i allt va hon har och kubbar med mej i hela korridoren xD

jaa efter skolan så typ "bråkade" aing och nån annan kille så vi pratade lite me dom sen gick jag junie å ebba till rålis ebba gick jättesnabbt men jag och junie satt kvar och pratade jättelänge :) de va jättemysigt,, ja ska nog träffa O snart elr om jag hinner men a puss //T

juste fick ju ett armband igår av linneas pappa vi fick ett varsitt:D som va jätte fint

man ser inte såå mkt men de ståår love

kolla va söööt!!!

juste Norska hollywoodfruarna va ju igår själv tyckte jag sådär svenska e bättre.. ofc ;) men kommer nog ändå fortsätta kolla påre juste ikväll ere DH

jaa puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0