HALMSTAD

Va as kul!!!!
mysmys :) pallar inte berätta allt men jag säger bara en sak malin+therese+tyra+linnea=flummcrew ;) xD  men de va ascoolt och se domm på SM också dom va så jäkla duktiga !!

jag å tess (:

linnea och malin (försöker) snurra xD

glad??

ofc malin ;)

sen satt alla på led och flätade allas hår malin fläta mitt :D

kolla va mysigt!! sen låg vi och titta på film :D

massage?? :)

ignonera oss!! fan vilket j*vla hår linnea har!!!  :O <333 (drömhår)

för dom som undrar har jag en tandborste i munnen... lockigt?

jag och linnea låg under bordet på tågen me våra sovsäckar
vi hoppade också omkring med dom så alla ba: men va ere här??

har typ bara videos på SM
juste tåg va 1 timme försenat  så vi kom hem halv 12

idag har jag vart i stan med linnea hon köpte skor vi drack cola på hennes pappas jobb sen la hon undan en bikini, ska äta puss
juste missa inte NORSKA hollywoodfruarna
//tyra :*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0