harebrahejdåhar........

hejpådej ;)
(bara nisse eddie å ja som fattar rubriken)

nu sitter jag hemma idag har 6d1 o 6d2 vart på skansen för de va nån räddabarnen grej då hade vi ritat teckningar  min grupp van haha så vi fick stå på en scen så fick vi rosor och värsta goodiebagen med biobiljetter pennor å massa grejer :D

juste va me ebba, elma, hermi, semi, madde, doglas, max, furkan o natti först vi skulle åka Bergbana xD så dom ropade ut i högtalargrejen att de kostade sen stängdes dörrrna och stackars max kom inte me xD
sen ville han att vi skulle betala men vi spelade oskylidiga ;)

sen efter lunchen va vi me junie linnea å dom vi åt sockervadd :D sen kom jag hermi o ebba lite fel så vi kom till de lilla tivolit och prutade på karusellerna sen dampa hermi och sa att dom inte hade nått liv :D

sen tog vi färja hem när vi skulle av va de en kille som försökte haffa mej jag ba gick när han ba hon e aaalllt! xD


efter så träffa jag linnea vi fixa lite grejer sen träffa ebba å elna sen gick elna o linnea o ebba. då gick
 jag badade med niyat och edith i smedis de va fett mysigt ;) ska grilla nästa gång :)

puss//Tyra


(a)


Kommentarer
Postat av: Vegardvilja

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-11-21 @ 11:33:33
URL: http://vegardvilja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0