idag

heej :D

idag vare skolaa, när jag kom på morgonen och såg elna va de första jag sa: Kom vi går till skolsyster!!!

hon ba: näää jag e bara trött
(asså hon va helt röd i ögonen, och hade svullet ansikte och va skit varm)
sen gick hon hem för hon hade hög feber :(

då lovade jag att jag skulle lämna hennes cykel hemma hos henne när jag hade slutat, sen när jag och Ea gick till cykelstället stog david, valle åå nåra 7:or där och dom hade mjöl som dom skulle kastat på vendela för dom skulle ägga stackarn men då trodde en kille i 7:an att jag fyllde år fast han börja jaga mej ändå fast nästan kom inge mjöl på mej :) då ville linnea hämmnas så hon tog en näva mjöl och rakt kasta i hans ansikte så han fick i ögat :S ;)

efter skolan så cyklade vi hem till linnea och kollade på tv och åt vattenmelon :D

*tyra*

xD


Kommentarer
Postat av: Annoying People

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:06:11
URL: http://annoying-people.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0