junie skriver<333333

hej bloggen det var jätte kul i dalarna nu är vi hemma
i lördags var det marknad typ näst största marknaden i Sverige :) vi åkte jätte mycket karuseller
jag köpte en sak till mamma som typ kulor som man har i vatten aja det låter konstigt men det köpte jag iaf :) sen köpte jag en keps ett vitt halsband med typ snäckska
sen köpte jag massor av remmar och godis XD
att satte upp studsmattan och så hoppade vi lite sen cyklade vi med Jesper och hans kompis eken
när vi kom hem tittade vi på film elr ebba gjorde det jag somnade som jag gjorde dagen innan också
sen gjorde vi en koja i skogen men vi är inte färdiga vi får göra färdigt den någon annan dag
i dag åkte vi ju hem vi åt en jätte stor glass som vi köpte på statoil glassen var typ 30 cm lång
i fredags hade vi ju matte prov jag hoppat att det gick bra !! <333333



nu är jag hemma hos ebba mamma och andre sitter på bussen på väg till Stockholm dom har ju varit på Öland med Bosse jag och ebba har varit ikronis och så har vi bråkat lite om några papper som hon råkade tappaut ochså orkade jag inte ta upp det och så vidare och så vidare ....
ska snart hem vi har ju elevens val i morgon jag och ebba har bokmalen detska bil TOPPEN  !! -.-
aja nu ska jag och ebba titta på svärdet i stenen så good bye <333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0