LINNEA SOVER HÄR :D

hejhej, idag efter skolan gick jag, linnea, ebba, elna, niat, hermi och hennes syster frida till Mälarpavelionengen de va jättemysigt!!!

juste vi har stadsvandrat i 3 dagar asså som elevensval första dan va vi i gamla stan de va dåligt väder hela dan så (jag, elna, beata, linnea & Alice) satt på donken vid slussen hela dan xD
sen igår va vi i Bredäng och Mälarhöjden då va de as fint väder :D så vi åt glass och låg och solade på bryggorna i  mälarhöjden sen idag va vi i södermalm de va också jättefint väder så vi käka glass å så :)

sen efter Mälarpavelijongen (långt ord dedär) så va jag ebba och linnea på fridhemsplan och flummade runt sen gick vi hem till Orris vi vi gick ut och hoppa studsmatta, vi har åkt kundvagn å mycke mer de va så j*vla kul!!!

linnea sover här ikväll vi ska bada snart med tända ljus å allt :D just nu kollar vi på anna ankas assistent ///TYRA

Bilder från veckan

igår <3

Beata gose steeeeeck XD <3

jag och linneas hund :) <3

jag å beata<3

linnea och hennes proffskamera :O<3


som vanligt på linneas pakethållare <33333333
love u!!

pallar inte ladda upp mer lägger upp mer sen när jag har tid så hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0