SOFIAFLICKORNAAAA!!!!!!!

WIIIIHUUUU!!

Rålambshovsgymnasterna "mitt lag" ska läggas ner :( men inte gruppen vi ska flytta över till sofiaflickorna !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D vi kommer ha asbra träningsredskap å allt :):):) vi ska också kolla på SM i skåne!!

och en dålig sak :@ på träningen idag så skulle jag göra ett upphopp och då landade jag snett med foten så de knakade skithögt!! så jag typ låg och skrek å grät på golvet!!! tränarna trodde jag brytit den, men de e lite bättre nu :S

idag har jag vart hemma hos linnea :D innan jag gick dit köpte jag 2 glassar på donken en till mej å en till henne som vi satt och åt hemma hos henne hahaha dissade han i kassan xD men när jag kom hem till henne kolla vi lite på tv och datan sen gick vi upp på hennes vind vi klättrade upp på taket !! men asså inte helt på taket de va ju rätt säkert där inte värsta stupet,,,

de va jätteroligt sen gick vi till hennes gård där dom hade vårstädning där vi hjälpte till sen skjutsade linnea mej på hennes cykel (som vanligt) till träningen :D

goågladkexchoklad!!! //////T
yra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0