Tyra för en gångs skull :D V.S Linnea <3

hej bebisar!! just nu sitter jag i linneas säng me henne brevi hon rättar mej när jag skriver -.- <333333333 hihi men hon e ju trotsallt min.. a min :) nu vill linnea skriva så håll i er!! XD

idag

hej!
efter skolan cyklade jag, tyra o douglas på min pakethållare... Vi skulle till Douglas men på vägen träffade vi Becca <33 Och vi gick hem till henne ett tag! :) Det var super mysigt/fint där!!!
sen gick ja, tyra o dogge hem till honom för att hämta hans hund kajsa -->Jag o tyra blev förälskade ett tag!!!!! <33 Sen gick vi världens längsta promenad (enligt mig!, Linnea) När vi hade gått klart gick douglas hem för han skulle på GaGas konsert! Sen gick vi till rålisrampen som dom flyttat till Lilla Essingen!!

Där träffade vi Harald och axel vi cyklade ett tag med dom. sen åkte vi med dom till
vivo och harald lurade oss att axel hade blivit tagen för snatt! (tyra garvar åt mina fina ord! :( -.-)
dom var jätte schyssta!
Sen åkte vi hem!!!!

Kul Kul dag!!!!! <33333
hejdå!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0