ungen skriver ju aldrig!!

heluuu!!
idag efter skolan så köpte jag och ebba godis sen gick vi till rålis och mumsa med simon, serena och jasanja.. fick reda på lie hemligheter de va jättekul och träffa dom dom va jättegulliga :)

sen åkte jag och junie till s-hoppet de va sista gången så jag tänkte vaffan nu kör jag jag hoppa rån 10:an 1 gång 7:an 2 gånger gjorde volt från 3:an en och halv volt från 1:an osv.. junie va skitmodig och körde 1 och halv från 3:an josse också ;) utan bubbla

måste göra spanska läxan nu -.-   p.s semi e skitsöt utan smink också insee !!!!!
och att jag edith nisse ebba junie de blir säkert fler ska bada i smedis imorrn om de nt e skitväder :)

///Tyyra

gammal kolla va gulligt jag gjorde xD <3


Kommentarer
Postat av: Odintomine

Good people of togo i was here ok.

2011-03-25 @ 09:30:47
URL: http://odintomine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0