Utkast: Maj 18, 2010

hejhej!! nu har jag nyss kommit hem orris vikolla på en skitbra film :D fast inte hela va tvungen å gå hem :`(

idag har jag och linnea sålt kaffe i rålis först gick vi hem till henne och lämna hennes cykel sen skulle vi ta 1:an till hennes pappas jobb medans vi vänta på bussen träffa vi denniz o maksim dom va inne i en thaiaffär så köpte maksim min älsklingsthaifanta :D den e så jä*la  god :) så jag och linnea fick de sista :)
sen hämtade vi sånnahär kaffesaker på hennes pappas jobb hihi jag och linnea gillar korta servitören som avgudar hennes pappa men inte oss -.-

sen skulle vi ta bussen och linnea bråkade lite med busschaffören så han ropade ut i högtalarna och ba du tjejen...
-.- bläää

sen sålde vi kaffe de va faktiskt kul :) fick ihop 75 kr var på typ en timme :P


isommras

Kommentarer
Postat av: Nicklasanja

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-03-10 @ 11:34:44
URL: http://nicklasanja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0