.

hej bloggen!
I
går var det ju fredag fick tillbaka matteproven. Jag blev rätt nöjd, slutade 1 :D jag och Ebba gick och fikade på Vurma Ebba åt lussebulle och cola och jag nån kladdkakegrej med hasselnötter och cola, sen gick vi hem till henne och kollade på Paradise Hotel avsnitt som vi hade missat, alla kollar på avsnitt 18, omg.. Sen kom Linnea och vi myste lite, Sen mötte jag mamma och jag gick och klippte mig klippte typ 3,5 cm eller nått sånt :) Sen var det några turkar som satt i en skåpbil som vinkade åt mig med dedär äckelflinet, hehee. Sen gick jag och mamma till Gina och jag köpte 2 ringar. Sen åt vi middag och kollade på Idol. Nu är jag hemma Junie sover hos mig ikväll :D <3 imorrn har vi träningsdag med gympan på Värmdö :D

just nu sitter jag här i soffan med Tor, Niklas, Erik o pappa vi kollar på 10:an på ett  ruligt program

snart ska jag och mamma ut, pussochkramskumbanan //tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0