Har städat mitt aquarium

heejheej!
har städat mitt aquarium jätte länge nu och rengjort allt :)


Jag, Ebba o Elna har vart och bowlat jag vann :D :D  jag vann över Ebba med 90 poäng, sötnos hon är så gullig, hon ba: kolla mina superkrafter! Jepp sen gick vi till donken och ebba bjöd mig på en Magnum Mack flurry för vi sa att den som förlorar måste bjuda vinnaren på en glass, efter det gick vi hem till mig och va inne på datan och kollade på tv :D sen gick elna :( men ebba stannade :) vi hade jättekul och va jätte skrattiga, vi var också med min brorsa :O :) jepp

jag och min familj har gjort världens snyggaste pumpa, yeey
 nu ska jag dricka varm choklad och macka med avokado och  skinka ;)
/tyra



HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0