Min mobil är typ paj

helt plötsligt  stog det "ingen täcking" jag kan inte ringa elr skicka smsa eller ta imot,det står att jag har skickat 0 sms står det fast jag skickat flera tusen sen kan jag inte komma in på kontakter eller inkorgen o skickat, fast jag har bilder, musik, kan ta bilder o de.

jag och mamma va på telenor vi ska ringa dit imorrn och antagligen lämna in den, kommer säkert få en ny gratis om den ej går att laga för jag har ju inte gjort något med den,

jaja över till annat ;) ebba har ju typ berättat allt :) innan de va jag och mamma på promenad och fika i solen ,  sen gick vi och köpte en gradskiva, när jag kom hem räknade jag lite matte

bjuder lite :)





ye puss


Kommentarer
Postat av: Agnes<3

ååå tråkigt min blev också pajj:/ jag tror vi har samma haru en W595?

2010-11-05 @ 00:39:46
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/
Postat av: tyra

aa de har jag va hände med din?

2010-11-05 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0