Tyra skriver :)

hej!

i förrgår var det läsdag asskönt :D först hade vi håltimme sen friendsmöte jag douglas saga o harald satt kvar och snackade ganska länge så jag o douglas missade typ halva musiken, efter det gick vi tipsrunda sen nästa lektion läste vi så de va en jäkligt nice dag :D

igår så vare skola hade jätteskön igår också inga jobbiga lektioner. På svenskan  åt vi tårta för vi har skrivit sagor min heter "Mörkret /slash/ Godabyn" det var 3 st som blev "nominerade" det var min saga, emmas saga och douglas saga :D douglas van :) sen på rasten hade vi snöbollskrig med nåra killar i 8:an hehe..

idag så kom linnea tillbaka till skolan :D vi hade skön skola, fast vår lärare började gråta.. efter skolan åkte jag o ebba pulka, så jäkla kul :D
nu sitter jag och äter glass har ätit pizza till middag :D
Min brorsa o hans kompis e så himla roliga :D skönaste!

//Tyra!

Jag o Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0