en helg med tyra och junie :D

hej i fredags åkte tyra och junie till mitt landställe vi kom fram 19.00 typ då åkte vi till rättvik och titta på långbryggan :) det var jätte fint där, vi träffa några emos som vi prata med dom men de var inte så prat glada:/ men sen vid 21.00 åkte vi hem då smsa jesper eken daniel och fråga om vi ville komma ut.
vi var med de typ till 2 :) sen somna vi på en gång när vi kom hem till stugan

På lördagen var vi på marknaden i 7 timmar typ från 12.00 till 18.00
sen åkte vi hem till jesper vi åt hos han kompis max var också där :)
vi kollade på en film extreme movie elr något sånt den var rolig :D
sen gick vi till eken, där badade vi tunna elr inte jag men kände på vattnet det var typ 45 grader!!!

juste på marknaden köpte jag ett par trä skor en mössa ett par örhängen och så vann jag ett gossedjur
som heter igorrr tyra kom på namnet ;)

på söndagen åkte vi hem :(

/ ebba













Älskar er tjejer

Kommentarer
Postat av: Chrismarit

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-05-26 @ 12:29:06
URL: http://chrismarit.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0