LOOOOOV :D

guuud va skönt med lov   :D :D :D
idag efter skolan gick jag och ebba och köpte doonuts hahaha det var värkligen kul för när vi stog inne på Daglivs så säger jag: Vi kan väl köpa Donats, ebba: *asgarv* roligtrooligt ;) sen gick vi hem till mig och typ kolla lite i skolkatalogen, sen kom junie och linnea vi popa popcorn och tittade på "The ring" sen a junie tvungen att gå efter kollade vi på "Ana Gina show" efter gick vi ut och linnea kollade på Converse,

Sen gick jag och familjen och åt pizza, har kollat på Idol och "Cirkus Möller" De äger :)



PÅ lovet skulle jag till Öland med Junie men jag stannar i stan

Glad haloween ! (i förskott) Haha

Tyra

älskar denhär bilden ! det är på morfars land i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0