titta vad fint therese skrev om mig <3

All den tid med dig
En kille i min klass sa att man lever en sekund längre för varje skratt anfall. Då skulle jag leva flera timmar längre, och dom timmarna skulle jag spendera med dig, så jag får leva ännu längre! Du får mig alltid att skratt och jag älskar dig oändligt mycket, vi har gråtit, svettats och skrattat tillsammans! Du är en av de bra delarna av mitt liv! Du betyder!
DU ÄR EN SKÖN GALEN BRUD!
Du och jag bruden!





guud så fint, therese<3 du är alltid så snäll, gullig och skrattig, och jag älskar dig också oändligt mycket! Du brukar säga att du är tråkig men gud nej !! den där tjejen har humor säger jag bara! (hon är också väldigt bra på att skratta)
jag blev jätteglad när du skrev de, DU och JAG<3 keep on going<3

<3 du betyder! <3

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fint med rosa blogg. I love pink! ;)

2010-10-28 @ 22:23:50
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Therese

Älskar dig BRUDEN! <3

2010-10-29 @ 15:08:01
URL: http://theresestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0