tyra och junie skriver :) <3

tyra och junie skriver <3

hej bloggarna <3det här är junie i dag slutade vi 10 i 2 så gick ivtill rålis vi satt och pratade om skidor och hästar typ i en inne sen grillade vi vi bråkade lite med linnea asså hon som går i sär klass typ hon var jätte ledsen för att vi fick vara inne men inte hon för att vi var 7 r och för att vi inte gick där nu är vi hemma hon linnea har ätit pankakor  med honung grädde sylt hallon blåbär och socker

♥tyra skriver♥
hej blogg läsare inte "bloggarna
"som fjunie skrev xD Nu sitter vi somsagt här i linneas soffa och kollar på tv har ätit hennes mormors pankakor jag avgudar hennes mormor (hon kan stå på händer) vi ska snart till träningen kuligt vi ska först ha dans 1 timme sen 2 timmars gympaträning, juste jag har bild i elevens val, igår var jag och pappa i stan och jag köpte dendär svarta jackan , supernöjd, vi va också på Nk och köpte present till farfar som fyllt 91 och var där och firade honom!®

linnea skriver
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0