eriksdalsbadet :D

hejsan människor!

idag slutade jag vid 1 sen drog jag hem hämta badgrejer mötte upp elna & ebba vi åkte till eriksdalsbadet och hade skit kul där :D verkligen!! de va en jätte rolig tjej där som vi garva ihäl oss  hon va 11 år och hete celine, elr något (frågade) och började typ skrika sen ba- med jätterolig röst: JAG ÄR DÖV PÅ EN ÖRAT TROR JAG!! sen ba- NU ÄR JAG INTE DÖV LÄNGRE! sen: Jag ska till stsn och köpa köttbullar!!
och hon va lixon själv och snackade rakt ut så vi skratta så mkt att vi simmade undervattnet,

sen bastade vi och bada bubbelpool och så :D

älskar er tjejer!!!

nu sitter jag i min soffa med datan och min katt i knät och äter popcorn,

//tyra
juste min pappa har gjort maten till matchen idag :)

!!så jävla härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0