gråtit till en jättesorlig film


faste den va asbra den heter "Vägen" jag va helt inne i den..

igår var jag med brorsan linnea vendela matilda och ellen, vi va hemma hos linneea o vendela och åt tacos och kollade på film , vi hade jättekul/mysigt :D :D :D sen va vi ute på deras gård typ halv 10 och körde burken de va faktiskt jättekul sen var de nån askonstig finsk kärring som börja skrika på oss hehe jag skrek lite tillbaka ;) älskar er linnea o vendela!!!

idag var jag hemma sen träffade jag ebba å elna va på donken sen I EBBAS NYA LÄGENHET OCH KOLLA PÅ PRINSESSANS DAGBOK oj caps lock älskar er också!!

puss!
//tyra

på gympan i skolan


<3

jag å fjunie!

sötnööt

jag fixade :D


michelle sminka mig fiiint *host*

och jag henne :) fiint *inte host*

jag och finaste ebba :)

bildbombade :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0