tjaaaa cooolingar :D

hejsan wagabooi, som therese alltid säger :D bra tjej den där, hihi ^^

sry för dålig uptatering, (tror jag)

ja iaf idag var jag hos ryggläkarn de gick faktiskt bra ska rönka ryggen innan jul
mm de har vart ganska sköna skoldagar faktiskt yes juste skulle fölt me orris igår hon gjorde navelpercing fast kunde inte hade träning vi ska tävla i visby snart så får inte missa nåt..



hahaha älskar bilden på linnea :D:D:D:D juste saknar linnea lind så himmla myyyyyycket HAHA :D
nu kollar jag på idol jag och mamma har ätit pizza juste vi fikade innan jag gick till läkarn på waynes coffe (stavar fel :S) jääää hejdå!

//tyra coolingen


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej! Swagaboiii! Hahahaah!

2010-09-17 @ 14:06:47
URL: http://theresestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0