HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Hej just nu är jag i datasalen, har typ inte skrivit på 5 dagar men det är för att jag har först på lördagen så sov Junie, Linnea, Elna o Ebba hos mig, vi åt tacos hyrde filmer köpte godis, energidrycker osv :) Låg vaken till 7 medans Ebba o Elna inte ens gick o la sig haha ^^

Sen hade vi en "provtävling" på gymnastiken, det gick bra :)

På måndagen åt jag Linnea o Michelle hos mig, haha sötnosarna gjorde maten :D Sen drog vi till träningen, direkt när jag kom hem fick jag träna till musikprovet...

På tisdagen så var jag med Linnea o Ebba och igår så hade jag träning igen haha jag och ea flummade gärnet påvägen dit x)
Ja så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva!


SAKNAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0