Mobilbloggar från min iphöööne :D

Tjaaaaaa, kom hem från Ebbas land vid 5 tiden, Linnea o Ebba stannade fast vi skulle egentligen åkt idag men hade bestämt sen innan att jag skulle vara hemma till släktpåskmiddagen... Vi kom nyss innanför dörrn åt god mat :) I Dalarna har vi inte haft tid till att blogga varje dag, vi har iaf haft skiiitkul:D just nu tror jag att Linnea o Ebba är hos Kevin o lanar, haha fett kul, juste glömde att säga att jag o ea kört moppefick låna kevins den va trimmad så de gick rätt snabbt. Fast vi körde ioförsig i snigelfart, haha :D vi har också ridit på linas häst, orkar inte skriva allt vi gjort på mobilen, vem vet Ebba o ea kanske skriver sen;)<3 juste har namnsdag på torsdag så jag fick 500kr av farmor o farfar,as gulliga :'). Puss o kraaaam //Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0