PÅ JÄTTEBRA HUMÖR

Idag har jag och mamma promenerat och fikat i solen! Sen träffade jag Elna en stund vi satt i solen och snackade. Efter det mötte jag Therese och vi åkte till träningen. Efter satt jag med Therese och väntade med henne på 1:ans busshållsplats och pratade, shit va mysigt väder! Nu är jag hemma har ätit middag, kyckling sen chokladtårtan f11111 gott, haha nu kollar jag på bb

Någon som vet? Har Patrik suttit inne?



Imorrn ska jag antagligen träffa Elna, sen ska jag till ryggläkarn, efter det ska jag på resturang med Linnea och hennes familj och fira Hugo som fyller år :D sen är det träning!


Vi hörs, Pöss;)

Hade 40 graders feber på bilden, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0