FULLT UPP

Har haft fullt upp den senaste tiden ungefär såhär har det sätt ut
Ibiza 13 juli till 22 juli
Vara hemma 2 dagar
Åka till Ebbas landställe i 6 dagar
Vara hemma 3 dagar
Och imorrn bär det av till Altea, Spanien med Linnea!

Ibiza var underbart! Gjort det man gör på semestrar ätit sjukt god mat, badat, snorklat, solat o.s.v o.s.v
Dalarna var också störtkul somvanligt, jag och Ebba flummade gal1, träffade folk, blev uppraggade av både bilar och Pizzabagare fast vi dissa dom, solade, badade å lite bus!
Imorrn åker jag till Altea och det ska bli UNDERBART! uppdaderar kanske någon gång under veckan.

Nu får ni en bildbom för att jag är så stört snäll ;)

Ibizaaa♥


Pappa o Tor :)


HAhahaha

Det var sjukt fina solnedgångar från hotellet, mycket vackrare irl!


gjorde hennatatueringar också
Har typ 1000000 till men orkar inte ladda upp dom nu :)

Dalarna♥

bästiii :')


hihihi

efter en liten tur i skogen...

F to de int!!
Har fler bilder som jag laddar upp en annan gång, älskar dig Ebba!

Nu har jag annat o göra så puss på er mina sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0