IDAG&IGÅR

Hejhej!
Igår var jag o tjejerna i stan bytte ett par mjukisbyxor på Hollister och köpte en halsduk.
Sen träffade vi Aing o Lukas en stund. Sen så "skildes vi åt" med Ebba o Junie för Linnea följde med mig till en hästaffär där dom också säljer Hunters.
Vi stötte på mamma så hon bjöd oss på TacoBar :D Sen ringde Mark, så vi träffade dom en stund.
Efter det åkte vi tillbaka till Kungsholmen, vi gick till Daglivs o köpte kladdkake ingridienser, jordgubbar o.s.v
Sen gick vi till mig åt, skypade, bakade, pratade ja you name it! ;)
Idag åkte vi hem till Malin i Nacka och åt pankakor kollade på film åt popcorn och hade det SUPERMYS! :D
Sen när jag kom hem var mormor här, mys det med :D
Skulle också gått på bio med några ikväll också men det blev inget så jag stannade hemma ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0