Mellan dag rean!

Hejsan!

I går var jag och mamma på bio, vi såg The girl whit a dragon tatto, det är den engelska versionen av män som hatar kvinnor! den var jätte bra! men den svenska versionen var bättre tycker jag.

Idag var jag mamma och pappa på mellan dags rean, den sög! det var ju bara massa skit (som vanligt) dessutom var det hur mycket folk som helst! Vi köpte bara en sak som var på rean, det var en jacka som mamma köpte. Jag köpte i alla fall mina hunterstövlar + strumpor, 2 par jeans, 2 tjock tröjor, en ring, två par örhängen och en jätte fin tröja! Nu har jag precis kommit hem.
/ Ebba


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Sorry för gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0