SÅ UNDERBART

WIHOOO, är läxfri på en måndag! Har nog inte inträffat på hela terminen.
Så skönt att få denna måndag avklarad. Hade svenskaredovisning, musikprov & spanskaredovisning. Så nu kan man bocka av det ;D Efter skolan gick jag till läxläsningen och gjorde matteläxan klar. Så nu är jag fri! Hihi.
Imorrn är det luciafirande kl 09.15 sen har vi bild, lunch, hemkunskap och sen NO där vi ska kolla på film. Tjillig dag!
Juste har försökt lägga upp från blogg.se appen vad jag fått i min presentkalender. Har tagit bild på alla saker+ skrivit men det går inte att lägga upp :/
Får försöka fixa det IGEN.
Puss mina fina.
Mina nya ultra Touch Gloves, work with Touch screens! HAHA :D Fick dom i julklapp av Linnea and I love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0