sorry dudes!

Jag och Ebba har haft sjukt mycket plugg så att vi tyvärr inte kunnat blogga.

Igår efter skolan gick jag och Ebba och köpte pizza, julmust och muffins. Livsglädje! Vi satt i hennes kök och åt och pratade i mass, haha. Sen gjorde vi våran svenska läxa efter det handlade vi åt hennes föräldrar och sen gick vi till donken och tog med milkshake och cheesburgare i handen medans vi gick mot Junie för att möta henne o Linnea och senare Elna.
Sen gick vi till kuggen , kom hem ganska sent så jag somnade typ då.
Sov ut idag, duschade o.s.v sen gick jag och mamma till nån skoförsäljning men vi skrattade t.o.m för att dom hade så fula skor. Haha så vi åkte till stan, nu är jag hemma.
Niko kom precis hit, ska äta snart hejdå
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0