TISDAG

Härlig dag!
Typ inte en enda "normal" lektion, hade håltimme från spanskan på morgonen.
Så fick håltimme till kl 10 då vi hade bild som är chill. Efter bilden hade vi 3 TIMMARS håltimme då gick jag och tjejerna
( -Elna som är i Vietnam) och fikade på Espresso House. Köpte julklapp till mormor också. Sen gick vi tillbaka till skolan då vi hade No eller vi skrev bara en utvärdering på 10 min och efter det fick vi gå hem. Då gick vi hem till Douglas. Efter det åt Linnea och Ebba hos mig. :)
Kom precis ut ur duschen. Har haft en liten "ta hand om mig själv" Haft ansiktsmask, hårinpackning, peeling ja you name it! ;) Ska nu göra lite oboy och mysa ner i soffan!
Btw så får vi lov IMORGON så jäääklans härligt!  Ha de bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0