Fredag :D

Hej har inte skrivit sen i tisdag förlåt för de

Onsdagen
 så var vår klass på Museum, haha de va en kille på bussen som sa att jag va snygg sen sprang han av, min o Ebbas buss sladdade! Efter åkte jaag och mamma till stan jag köpte ett par supersnygga serisrosa täckbyxor kostade 800 men fick dom för 400 (50 %) köpte också en mascara sen handlade vi mat till Kungsberget!

Torsdag
Gick upp 05.30 fick skjuts till Skolan satte oss på bussen längst bak och åkte till KUNGSBERGET! Det var superkul,   på  bussen va de också kul hade musik, åt godis, kollade på film, pratade i dendär mikrofonen o.s.v
Men roligast var ju självklart skidåkningen ;) Det fanns en airbag och ett gupp som jag hoppade på 4:a gånger, vi åkte i skogen, parken, vi åt hamburgarmeny till lunch, åhh de va så kul!! Konstigt nog roligare än förra året ? :)

Fredag
Skola, matteprov. När jag blev kvar väntade jag på Junie o Ebba tills dom skulle skriva klart provet, JAG FICK VÄNTA I 2 TIMMAR! Efter de drog vi till 7-eleven köpte muffins gick till mig kollade på film<3 Sen gick Junie, Linnea kom. Sen gick Linnea o nu har Ebba gått

Imorrn har jag gymnastiktävling, TAGGA TILL hähähä


i Espana !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0