gullig gästblogg från Junie sötnos!!!!

Heeej, Idag var jag bara med på svenskan för jag skulle till läkarn och rööönka ryggen. Satt i datasalen ett tag också. Drev med några, och ska fixa en person till en person. skoja.

Men sen mötte jag mamma köpte en French hot dog åkte till läkarn efter fikade vi som vanligt på Whanes. Sen kom jag hem mötte upp Junie o Ebba, köpte en bh, gick till donken, gick hem till Ebba kollade på " Älska mig " åt pastakarbonara, gjorde bort oss lite haha :) älskar min finaste tjejer!

Sen kom jag hem då var farmor här♥ jag o Tor fick 1000 kr att dela på alltså 500kr var bara för att det är lov, kan ni fatta hur fina dom är!?

Sen ringde Ebba och frågade om jag skulle med till hennes land, kanske ska Elna också med, Såklart jag ska med iallafall :D tack älsklingen Ebbebebis<333 (som du heter på min mobil )

Nu känner jag att de blir lite för långt inlägg.

//Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0