kom nyss hem

Idag har jag först haft dansträning i 2 timmar, vi ska ju tävla snart. Sen gick jag hem åt lunch å sånt. Sen drog jag o Miche till kollomässan och klättrade på klätterväggar å tog biljetter.

kom nyss hem har vart på kollodisco heeeela kvällen, det låter inte kul men de va de! mycke snygga killar, men de va jäkligt mycket taffs osv de va en kille som slog mig på rumpan, då slog jag han på rumpan! haha typiskt mig, sen dansade dom typ bakifrån på alla tjejer nivet höll på höfterna, Junie knuffa bort en kille som försökte göra de på mig ;) <3

sen träffade vi lite folk, träffade massar, såg arman, träffa josseposse o lisa å nåra!

nu har jag väldans ont i fötterna...

//Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0