ARYT TYRA ARYT TYRA ARYT TYRA ARYT TYRA ARYT TYRA

Hej blöggen!
Idag har jag varit med Michelle, Vi lekte först hemma hos henne. Fast det  var jättejobbigt för att när jag kom till henne jädrans port så svarade hon inte när jag ringde jag ringde 10 GÅNGER! smsade också och jag var jättekissnöödig!

Sen gick vi till donken och åt sen till lindex. Efter det drog vi hem till mig åt glass (jag)
Sen gick vi hem till Orris älskling, saknad!

Sen åt vi hos mig o kollade på familjen annorlunda nu ska jag duscha, yääyää!!

Vi hade jättekul när vi lekte !

Imorrn ska jag sova med domhär brudarna

De tycker jag ska bli mycket roligt, vi ska leka som bara den!<3333333

Puss på.... (bestäm själv)


Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Puss på mej :D haha xD

2011-01-03 @ 23:04:07
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0