:D

tjenare! har inte kunnat skriva för hade inget internet.

kan berätta lite vad som har hänt föra veckan :D på onsdagen följde junie med mig till landet,
på torsdagen så gick vi på badhus det var kul men jag brände mig i bastun :(

på fredagen skulle vi bowla men det var stängt så vi åkte till mora och handla, när vi kom tillbaka fixade vi oss för det var ju nyårsafton vi hade jätte mycket glitter i håret :) jag och junie bakade en jätte god tårta till efterrätt,

när vi hade ätit färdigt spelade vi ett spel, och kollade på hockeyn sverige-kanada 5-4 till sverige! :D :D
sen gick vi till Oscar min kusins kompis eken och simon var också där

sen gick vi till min stuga och kollade på wallander :)

på lördagen åkte vi hem :( jag hade jätte kul :D förutom att jag brände mig

men när jag kom hem så ringde jag tyra vi gick till lindhagen och köpte lite lördagsgodis
och gick en promenad rund kungsholmen :)

och igår var jag med elna vi kollade på narnia den var bra :D

/ ebba




gott nytt år! lite sent men aja :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0