Godmorgonen!

HEJ!

Här får ni lite härliga ord!

God-is
Snäll-is
Snygg-is
söt-is
skön-is
bra-is

Jag låg och tänkte lite ! Hehe.. Ni anar inte hur många konstiga drömmar jag har haft dethär lovet!
Jättekonstiga. Säkert många fler som haft det, för att på loven slappnar man typ av och då får man sånna drömmar.
tydligen. !

Idag hoppas jag på att träffa Ebba. Mammas kompis o hennes barn ska komma hit. Så hoppas det endå går. Typ efter det. För er med en fet carebox, så kan jag berätta att min pappa inte kan åka till sälen, ni ska se hans hand!! :(

Ha det bra alla gulliga läsare!!

Juste, till alla Rålisbarn!
Som många säkert vet ska Engelbrecktskolan, flytta till Lärarhögsskolan i typ 1 o halvt år efter sommarn, o Engelbreckt försöker locka Råliselerver att börja där, har fått mail

Snacka om konkurenter ;)

Haha, jag o Elna<3 Hon åker till Egypten idag :D :( Hoppas hun får det BÄST!

//Tyra <3
 


Kommentarer
Postat av: Agnes<3

ALLWAYS RÅLIS<3

2011-01-06 @ 18:55:42
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0