Idag....

....har jag varit hos ryggläkarn mätte lite mått, de låter inte alls så farligt med nattkorsett fick se en, o han sa att han trodde att jag skulle "ta det jättebra" o.s.v 
haha han sa att jag hade en moellkropp (inte på snuskigt sätt!!)
btw.. jag höll typ på att svimma därinne :O fick sätta mig ner o dricka vatten (läskigt) 
men läkarn va jättebra!!!! juste de var ett jättegulligt gammalt par som skjutsade oss en bit :D Dagens hjältar! 

Sen åkte jag mamma o tor ner till stan åt på Max, sen köpte jag denhär godingen, jag väntat länge på haha :D


650 :-

naglar

mitt å linneas "bästis halsband :D"<3

Nu ska jag hem till Linnea o äta middag sen ska vi till Junie! :D <3

pussokram!


Kommentarer
Postat av: Elna

Fin mössa :-) <3333

2011-01-04 @ 17:48:13
Postat av: ebba

skit fin! :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-04 @ 17:54:27
URL: http://tweh.blogg.se/
Postat av: junie

det finns ingen bild på mössan :OOOOo

2011-01-04 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0