PUNKT

Tjosan! x)

Just nu ligger jag i sängen med datan i famnen, som en liten bebis :love:
haha !
Igår åt vi super god Cesar sallad hos Linnea! När jag säger "vi" så menar jag: Jag Therese, å Junie!  sen hade vi träning i 3 timmar!



Idag flöt dagen på ganska skönt även fast vi slutade 4:a och var på läxläsningen till 5 ! gjorde matteläxan, men det var verkligen jättemysigt för det kändes ju typ som vår!

Efter skolan åkte jag, Junie, Linnea o Ebba till Prisextra och köpte frukt ni tycker säkert att det är sjukt konstigt men vi ♥frukt! God frukt alltså som tex: sharon, mango, nått jag inte vet vad de heter..
köpte också chokladboll :)


Juste det är väääärsta månen ute!

Pussåhej

sexan.

//Tyra


Kommentarer
Postat av: Sara <3

JÄTTFIIN!!

2011-01-20 @ 07:40:42
Postat av: Elna

Sööööt!!! <33333

2011-01-20 @ 11:26:23
Postat av: Tyra

tack så mycket sötnosar! <3

2011-01-20 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0