veckan

hej våra käraste läsare!

Förlåt att ingen av oss skrivit särkilt mycket, kan berätta lite..

I tisdags åt Therse o Linnea hos mig ♥ Sen åkte vi till träningen :)
vi 3 i ett suddigt format ! x)

yeahoo

I onsdags drog jag hem efter skolan pluggade lite o bara tog de lungt

tycker att bilden passade!

I torsdags var det skola, (somvanligt) Vi fick håltimme från gympan, så vi hade rast i 2 timmar o 20 min :D Så jag och Junie var med lite på 8: ornas lektion, eller therses lektion, dom disekerade ett GRISHJÄRTA! Jag rörde den/det med fingret för att kunna säga att jag gjort det !

we likes grishjärtan.. nej vi likes varandra! <3 älska dig

Idag så hade vi matteprov, hoppas de går bra! slutade kl 1 jag linnea, junie o doglaus köpte 4 toblerone för 10 kr.. eller jag köpte (  lyckligt ögonblick när jag såg priset) !

Nu är det fredag, jag vill ha saaft! "the gäng" fattar x) haha humoristiska daaöö


Juste
När jag o Linnea gick igenom rålis så såg vi massa polisbilar och sånt vid en lägenhet så vi sprang dit! Det var typ en polisbil, en polis "buss", Brandbil, ambulans och akutbil! Vi stog där och spionera lite! men vet inte riktigt vad som hänt men jag och Linnea trodde att det var "något lik som stank och då kom polisen och skulle bryta upp dörren" (Våran story... Har sett på Navy CIS för mycket.... )

Hahahaha så typiskt oss! Kom och tänka på de vi snackade om vi bankomaten, om dedär med pengarna


Hand i Hand livet ut!

Idag kom elna hem från Egypten, det gillas!

Jag och Elna i Åre älskar dig!


PUSSÅKRAMSKUMBANAN
/TYRA


Kommentarer
Postat av: Linnea <333

Gillar att du har sånt ork att du kopierar min text! <3

2011-01-14 @ 21:39:19
Postat av: tyra

jag också! <3

2011-01-14 @ 21:54:08
Postat av: Elna

Åååååå jag älskar dig Me <333333333

2011-01-16 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0