FÖRLÅT FÖRLÅT

Har inte bloggat på 4a dagar ser jag. Under den tiden har jag vart med min lilla Elna :D så har jag vart 2 dagar hos morfar i norrtälje har chillat vid poolen, solat, badat, ätit god mat, lekt med Joy
 ( hans hund ) o.s.v 
Igår var jag ju med Elna. Vi köpte donkenmat och hade filt som vi tog med oss till Kronis och åt där, pratade och hade de mysigt! Sen kommer en tjej från P3 fram till oss Ni vet radiokanalen?  
vi fick svara på lite frågor om Ison & Fille, Paow & nån programledare för Idol.
Senare gick vi hem till mig och hade jättekul!

Idag ska jag träffa Therese :D Nu måste jag klä på mig,
Ha det braa!

Från igår, haha muppo!

Happy ! :D

Solning hos morfar, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0