IDAG OCH IGÅR


Igår spenderade jag hela dagen med Therese! Vi låg i smedis och stekte och badade. Köpte glass, nån kille tog typ vatten och ba: ATCHOO! jag är lite förkyld!
helaaa tiden -.- sen hade jag en aikhandduk så han ba: aik suger, aik suger! Då blev jag jättearg och kastade sand på honom och tog hans handuk och kastade i vattnet.. haha skoja ;) Men en suupermysig dag blev det!


IDAG
Har jag vaknat sent, fick frukost på sängen! Sen duschade jag och fixade mig. Mötte upp Therese vi gick till stan, fick med mig ett bluslinne och hon en röd&vit randig tröja, haha Therese fick smsa med lite pöjkar från min tele hahaha Sweet baby lollipop, bara vi som fattar!! Sen åt vi middag på Tacobar!!

Sötnos!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0