MANGEMAKERS!

Hejsaan hejsaaan!!!
Idag har jag vart med Linnea & Therese.
Träffade först Linnea vi köpte assnygga bikinisar, likadana fast olika färger. Sen mötte vi upp Therese på donken, så ser vi hela "Fest hos Mange gänget" vi ba: vi SKA ta bild med dom! Så körde vi som typ lottning så de blev Linnea som skulle fråga fast hon bangade, hihi sötnos!
Så tillslut så sa jag, får vi ta bild med er? Självklart fick vi de så vi snackade lite med dom.

Sen gick vi hem till Linnea och var barnvakt åt Hugo i typ 40 minuter elr nått :)
Sen blev vi hungriga och köpte mat på donken igen, hihi! Efter det köpte jag jättesnygga matchande underkläder asbilligt på H&M! Efter det gick jag och Therese runt lite vid vasastan o.s.v Sen åt vi middag hos mig och kollade på Snabba chash, efter ett tag kom Linnea. Vi hade jättekul iaf!

Imorrn är planerna stek på stranden, nirr!

bffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0