IGÅR OCH IDAG

IGÅR
Först åt jag och Tor lunch på pappas jobb. Vi åt Ceasarsallad & till efterätt lakrispannacotta med hallonsorbeglass, det var jättegott! När vi var klara gick jag till smedis och mötte upp Michelle & Ebba. Men det var ganska dåligt väder så vi bestämde oss för att dra till Eriksdalsbadet där vi hade jättekul!! Sen åkte alla hem till sig själva och åt, efter det mötte jag upp Michelle och gick å köpte grädde o mashmellows och sedan vidare till Ebba där vi drack varmchoklad, åt muffins och vattenmelon jättemysigt ! Sen "typ" dygnade jag med Vicktor o Tor, haha vi kollade på filmer och sånt!


Lunchen :)

varma chokladen :)


IDAG
Åkte till stan med Junie & Ebba, köpte presenter till Elna. Gick till donken sen hem till mig sen till donken igen för att träffa Elna & Vendela och ge Elna presenterna för att hon inte är hemma på sin födelsedag. Hon fick bäästa grejerna hon fick: Bh, perfym, läppbalsam, bodylotion, hårspännen, toffsar, pincett tror de va allt? Nu har jag precis ätit middag


HAHAHAHAHAH, jag dööör! (Ni får ta bort om ni vill)

aja pusspuss

Kommentarer
Postat av: junie

hahah :) <3 <3 <3

2011-06-15 @ 20:24:43
URL: http://kungsholmensbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0