tjo

Kom hem för en stund sen, Igår var jag och Linnea på Theodors stundentmotagning, vi åt jättemycket god mat o.s.v! Sen hade jag o Linnea picknick i rålis, sen gick vi till donken och efter det hem till mig. Lockade hennes hår också, kan lägga bild! Idag hade vi fotbollsdag i rålis, efter det hängde jag och b-rudarna runt lite vid donken o.s.v sen fick jag jätteont i magen, så jag gick hem stötte på Orris & hennes kompis så jag ska antagligen träffa henne senare ikväll, Juste fick en tröja av mami igår. Och för er som har missat det så har vi skolavslutning imorrn,
U.N.D.E.R.B.A.R.T

Linneas lockiga fina hår! :D


Hos Theo, fin lägenhet eller vad?

Puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0