igår & idag

Igår åt jag först lunch med min käre broder. Senare mötte jag upp Linnea på Hötorget där vi köpte pumpor för endast 1 kr (vi prutade och vi äger på det)
Köpte en tröja på Hollister och blabla. Sen träffade vi Orris och gick hem till henne en stund lite senare kom hennes kompisar osv.
Sen gick jag och Linnea hem till mig och åt, kollade på tv, gick och hyrde film, köpte massa godis, kom hem, kom senare på att vi inte hade nått snacks så vi gick och köpte popcorn! Så typiskt oss :D Hon sov hos mig.
Imorse kom Michelle, Ebba & Junie hem till mig en stund, sen gick vi till Friskis & Svettis och "tränade'' Efter det mötte vi upp Kim som det var jättekul att träffa! Jag o Linnea var tyvär tvugna att gå efter en ganska kort stund för vi skulle ända till Nacka. Vi åkte alltså hem till Mollsan hade jättemysigt, bakade kladdkaka :D
Nu blev detta ett väldigt långt inlägg, ska äta nu
PUSS
Söt bild på Linnea och Mollsan!
//Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0